Ne asumăm responsabilitatea pentru corectitudinea înregistrărilor noastre și încadrarea în termenele de depunere a declarațiilor fiscale sau pentru îndeplinirea altor obligații în legătură cu instituțiile statului.
Depunerea declarațiilor fiscale în conformitate cu reglementările în vigoare.
Consultanță și asistență în toate aspectele contabile.
Întocmirea situațiilor financiare anuale și semestriale
Actualizarea datelor companiei la Autoritatea Fiscală competentă.
Preluarea de la client a documentelor cel mai târziu până la data de 15 a lunii următoare.
Introducerea documentelor primare (facturi primite, facturi emise, deconturi, banca).
Înregistrarea mijloacelor fixe, a amortizărilor şi întocmirea balanţei mijloacelor fixe.
Efectuarea închiderii de lună.
Calculul şi înregistrarea veniturilor şi a TVA.
Calculul impozitului reţinut la sursă pe veniturile obţinute.
Informare periodică cu noutatile din legislaţia fiscală.
Completarea trimestrială a Registrelor fiscale.
Completarea trimestrială a Registrului de Evidenţă fiscală.
Completarea anuală a Registrului Inventar.
Arhivarea şi păstrarea documentelor ultimelor 3 luni.